Психолог бұрышы - "Педагог М.Мыңбайұлы атындағы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар" коммуналдық мемлкететік мекемесі https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/ ru Психолог бұрышы - "Педагог М.Мыңбайұлы атындағы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар" коммуналдық мемлкететік мекемесі DataLife Engine "Қауіпсіз мектеп, Қауіпсіз орта" https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihology/512-aupsz-mektep-aupsz-orta.html https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihology/512-aupsz-mektep-aupsz-orta.html





]]>






]]>
admin Fri, 30 Aug 2024 09:34:23 +0600
“Біртұтас тәрбие бағдарламасы” бойынша жоспар негізінде, ар-ұят құндылықтарымызды дәріптеу мақсатында Ата-аналар мектебі жобасы аясында: «Қыз намысы–ұлт намысы» атты қыздар жиналысы https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/main/424-brttas-trbie-badarlamasy-bojynsha-zhospar-negznde-ar-jat-ndylytarymyzdy-drpteu-masatynda-ata-analar-mekteb-zhobasy-ajasynda-yz-namysylt-namysy-atty-yzdar-zhinalysy.html https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/main/424-brttas-trbie-badarlamasy-bojynsha-zhospar-negznde-ar-jat-ndylytarymyzdy-drpteu-masatynda-ata-analar-mekteb-zhobasy-ajasynda-yz-namysylt-namysy-atty-yzdar-zhinalysy.html
Қыздар ұйымының жетекшісі М.Қажытай
Педагог-психолог М.Ерболан

]]>

Қыздар ұйымының жетекшісі М.Қажытай
Педагог-психолог М.Ерболан

]]>
admin Sat, 27 Jan 2024 12:40:07 +0600
“Мен өзіме сенемін” ОЖСБ-ға оқушыларды психологиялық тұрғыда даярлау. https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/422-men-zme-senemn-ozhsb-a-oushylardy-psihologijaly-tryda-dajarlau.html https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/422-men-zme-senemn-ozhsb-a-oushylardy-psihologijaly-tryda-dajarlau.html Тақырыбы: “Мен өзіме сенемін”
Мақсаты: ОЖСБ-ға оқушыларды психологиялық тұрғыда даярлау.
Жағымсыз көңіл-күйден, қобалжудан арылуға көмектесу.
Оқушының өзіне деген сенімін арттыру.
Мектеп психологы Ерболан.М


]]>
Тақырыбы: “Мен өзіме сенемін”
Мақсаты: ОЖСБ-ға оқушыларды психологиялық тұрғыда даярлау.
Жағымсыз көңіл-күйден, қобалжудан арылуға көмектесу.
Оқушының өзіне деген сенімін арттыру.
Мектеп психологы Ерболан.М


]]>
admin Wed, 24 Jan 2024 12:20:03 +0600
Педагог-психолог Ерболан Мөлдір Облыстық Құрмет грамотасымен марапатталды https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihology/335-pedagog-psiholog-erbolan-mldr-oblysty-rmet-gramotasymen-marapattaldy.html https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihology/335-pedagog-psiholog-erbolan-mldr-oblysty-rmet-gramotasymen-marapattaldy.html Педагог-психолог Ерболан Мөлдір Болатқызы, жоғары біліктілігі мен кәсіби шеберлігін еліміздің болашағы мен ұрпақты оқыту мен тәрбиелеу ісіне арналған табысты еңбегі үшін Жетісу облысының білім басқармасы басшысының Құрмет грамотасымен марапатталды.

]]>
Педагог-психолог Ерболан Мөлдір Болатқызы, жоғары біліктілігі мен кәсіби шеберлігін еліміздің болашағы мен ұрпақты оқыту мен тәрбиелеу ісіне арналған табысты еңбегі үшін Жетісу облысының білім басқармасы басшысының Құрмет грамотасымен марапатталды.

]]>
admin Mon, 09 Oct 2023 22:21:29 +0600
7-11 сыныптардың темперамент типтерін анықтау тесті https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/177-7-11-synyptardy-temperament-tiptern-anytau-test.html https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/177-7-11-synyptardy-temperament-tiptern-anytau-test.html Үшарал қаласындағы педагог М.Мыңбайұлы атындағы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар » коммуналдық мемлекеттік мекемесі
                                                       Анықтама
Темперамент анықтау тесті
     Жоспар бойынша Білім беру мекемелеріне жасөспірімдер арасында суицидтік мінез құлықтың алдын-алу жұмыстары бойынша әдістемелік құүжаттар дайындалды. жасөспірімдер арасында суицидтік мінез құлықтың алдын-алу мәселелері бойынша ақпараттық-білім саласы бойынша басылымдарын өңдеу,баспадан шығару.(Буклет,әдістемелік нұсқау, жаднама) орта буын сыныптармен  үнемі өткізіліп түрады. Жасөспірімдер арасындағы суицидтік мінез- құлыққа тән күйзеліс, жабырқаушылық, өз-өзіне сенімсіздік , өзіндік бағаның төмендігі сияқты қасиеттермен түзету (коррекциялық) жұмысынжасау мақсатында психологиялық тренингтерді әр сыныппен, мұғалімдермен, ата-аналармен жүргізілді. 
    Диагностикалық бағыты бойынша  қыркүйек айында 7-11 сынып арасында темперамент анықтау тесті өткізілді.Нәтижесі бойынша 7а сыныбында 20 оқушы оның ішінде 50%- Холерик – ыстыққанды, 60%- Сангвиник – жеңілқанды ,30% - Флегматик – суыққанды, 60%-Меланхолик – ауырқанды. 7б сынып бойынша 60 %- Холерик – ыстыққанды, 40%- Сангвиник – жеңілқанды ,60% - Флегматик – суыққанды.8а сыныпта 16 оқушы бар соның ішінде сыныптар аралығында70%  Холерик – ыстыққанды, 60%- Сангвиник – жеңілқанды, 30% - Флегматик – суыққанды, 60%-Меланхолик – ауырқанды. 9а сыныбында 30%- Холерик – ыстыққанды, 50%- Сангвиник – жеңілқанды ,60%- Флегматик – суыққанды, 20%-Меланхолик – ауырқанды.9б сыныбы бойынша 60%- Холерик – ыстыққанды, 10%- Сангвиник – жеңілқанды ,20% - Флегматик – суыққанды, 50%-Меланхолик – ауырқанды.10 а сыныбы бойынша 50%- Холерик – ыстыққанды, 60%- Сангвиник – жеңілқанды ,30% - Флегматик – суыққанды, 60%-Меланхолик – ауырқанды. 10б сыныбында 50%- Холерик – ыстыққанды, 60%- Сангвиник – жеңілқанды ,30% - Флегматик – суыққанды, 60%-Меланхолик – ауырқанды.11 сыныбында 50%- Холерик – ыстыққанды, 60%- Сангвиник – жеңілқанды ,30% - Флегматик – суыққанды, 60%-Меланхолик – ауырқанды.11 бсынып бойынша 50%- Холерик – ыстыққанды, 60%- Сангвиник – жеңілқанды ,30% - Флегматик – суыққанды, 60%-Меланхолик – ауырқанды.Қорта келе   7-11 сынып оқушылардың арасында темперамент анықтау тесті анықтаталып нәтижесі шығарылды.
Мектеп психологы            Ерболан.М,Б]]>
Үшарал қаласындағы педагог М.Мыңбайұлы атындағы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар » коммуналдық мемлекеттік мекемесі
                                                       Анықтама
Темперамент анықтау тесті
     Жоспар бойынша Білім беру мекемелеріне жасөспірімдер арасында суицидтік мінез құлықтың алдын-алу жұмыстары бойынша әдістемелік құүжаттар дайындалды. жасөспірімдер арасында суицидтік мінез құлықтың алдын-алу мәселелері бойынша ақпараттық-білім саласы бойынша басылымдарын өңдеу,баспадан шығару.(Буклет,әдістемелік нұсқау, жаднама) орта буын сыныптармен  үнемі өткізіліп түрады. Жасөспірімдер арасындағы суицидтік мінез- құлыққа тән күйзеліс, жабырқаушылық, өз-өзіне сенімсіздік , өзіндік бағаның төмендігі сияқты қасиеттермен түзету (коррекциялық) жұмысынжасау мақсатында психологиялық тренингтерді әр сыныппен, мұғалімдермен, ата-аналармен жүргізілді. 
    Диагностикалық бағыты бойынша  қыркүйек айында 7-11 сынып арасында темперамент анықтау тесті өткізілді.Нәтижесі бойынша 7а сыныбында 20 оқушы оның ішінде 50%- Холерик – ыстыққанды, 60%- Сангвиник – жеңілқанды ,30% - Флегматик – суыққанды, 60%-Меланхолик – ауырқанды. 7б сынып бойынша 60 %- Холерик – ыстыққанды, 40%- Сангвиник – жеңілқанды ,60% - Флегматик – суыққанды.8а сыныпта 16 оқушы бар соның ішінде сыныптар аралығында70%  Холерик – ыстыққанды, 60%- Сангвиник – жеңілқанды, 30% - Флегматик – суыққанды, 60%-Меланхолик – ауырқанды. 9а сыныбында 30%- Холерик – ыстыққанды, 50%- Сангвиник – жеңілқанды ,60%- Флегматик – суыққанды, 20%-Меланхолик – ауырқанды.9б сыныбы бойынша 60%- Холерик – ыстыққанды, 10%- Сангвиник – жеңілқанды ,20% - Флегматик – суыққанды, 50%-Меланхолик – ауырқанды.10 а сыныбы бойынша 50%- Холерик – ыстыққанды, 60%- Сангвиник – жеңілқанды ,30% - Флегматик – суыққанды, 60%-Меланхолик – ауырқанды. 10б сыныбында 50%- Холерик – ыстыққанды, 60%- Сангвиник – жеңілқанды ,30% - Флегматик – суыққанды, 60%-Меланхолик – ауырқанды.11 сыныбында 50%- Холерик – ыстыққанды, 60%- Сангвиник – жеңілқанды ,30% - Флегматик – суыққанды, 60%-Меланхолик – ауырқанды.11 бсынып бойынша 50%- Холерик – ыстыққанды, 60%- Сангвиник – жеңілқанды ,30% - Флегматик – суыққанды, 60%-Меланхолик – ауырқанды.Қорта келе   7-11 сынып оқушылардың арасында темперамент анықтау тесті анықтаталып нәтижесі шығарылды.
Мектеп психологы            Ерболан.М,Б]]>
admin Mon, 13 Mar 2023 00:08:13 +0600
Педагог-психологтың 2022-2023 оқу жылына арналған жарты жылдық есебі https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/176-pedagog-psihologty-2022-2023-ou-zhylyna-arnalan-zharty-zhyldy-eseb.html https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/176-pedagog-psihologty-2022-2023-ou-zhylyna-arnalan-zharty-zhyldy-eseb.html Педагог-психологтың 2022-2023 оқу жылына арналған жарты жылдық есебі
     Оқу жылының  басында  2022-2023 оқу жылында жылдық ,айлық жоспар құрылды. Жоспар бойынша қыркүйек айында оқушылар туралы мәлімет жинақталып , сыныптың әлеуметтік картасы жасалды мектеп бойынша 416 оқушы бар оның ішінді әлеуметтік санаттағы оқушылар , көп балалы 187,аз қамтылған -13,толық емес отбасы-47 санаттар анықталды. Психологиялық карта жасалды. Мектеп алды даярлық топ оқушыларының тізімдері жинақталып, топ балаларымен танысып ,мектеп ережесіне қалыптасуын және ортамен қарым-қатынасы келген оқушыларға психологиялық карта жасалды.Сыныптың әлеуметтік құрылымын анықтау барысында (социометрия әдістемесі) ұсынылды ,орындау иерзі бойырнша , сұраныс бойынша. Мектепшілік, қолайсыз отбасы есебінде тұрған оқушыларға жылдық жоспар құрылды.Сауалнама, тренигтер,кеңестер берілді. 
  Мектеп табалдырығын жаңадан аттаған 1 а,б сынып оқушыларына қызықты сұрақтар қою арқылы таным процестері зерттелді. Оқушылардың басым бөлігі мектептің оқушылары болғандықтан олармен тіл табысу қиын болған жоқ. Білім беру мекемелеріне жасөспірімдер арасында суицидтік мінез құлықтың алдын-алу жұмыстары бойынша ДТЖО мен бірлескен жылдық жоспар бекітілді. Білім беру мекемелеріне жасөспірімдер арасында суицидтік мінез құлықтың алдын-алу мәселелері бойынша ақпараттық-білім саласы бойынша басылымдарын өңдеу,баспадан шығару.(Буклет,әдістемелік нұсқау, жаднама)
 Жасөспірімдер арасындағы суицидтік мінез- құлыққа тән күйзеліс, жабырқаушылық, өз-өзіне сенімсіздік , өзіндік бағаның төмендігі сияқты қасиеттермен түзету (коррекциялық) жұмысын жасау мақсатында
психологиялық тренингтерді әр сыныппен, мұғалімдермен, ата-аналармен жүргізу.Семинар және әдістемелік –нұсқаулық жиналыстар арқылы баяндалды.Диагностика жұргізілді.Темперамент анықтау тесті, жабығу күйінде жүрген жасөспірімдермен жұмыс «Айзенк сұрақнамасы», «Сіздің отбасыңыздағы орныңыз» проективті әдістеме (А.Ассингер),«Суицид тәуекелінің картасы» әдісі (Л.Б. Шнейдер),«Тал» әдістемесі Л.Н.Пономоренконың тесті, Үрей деңгейін анықтау әдістемесі
/Тейлор шкаласы бойынша/,«Суицидалды адамдарды зерттеу сызбасы»,
«Басса –Даркидің эмоциялық тесті», «Стресске бейімділік деңгейін анықтау» Авторы: Э.Ховард, «Зунг» әдістемесі, Ағартушылық-алдын алу бағыттары «Өмір қымбат сый» тренинг, «Мен өзімді мақтан етемін» тренинг-жаттығу, «Ата-ана тәрбиесі стилінің баланың тұлғалық дамуына әсері» Әдістемелік ұсыныстар Астана 2015ж, Депрессиядан қалай арылуға болады?Қысқаша дәріс Түзетушілік-дамытушылық бағыт, Психологиялық кеңес беру бағыты.
   Оқу-тәрбие жоспар негізінде мектепте 1-ші сынып оқушыларының мектепке бейімделгенін анықтау үшін Қыркүйек айында диагностикалық бағытыбойынша оқушылардың психологиялық – әлеуметтік жеке картасын дайындаудан басталды. Сұраныс бойынша жекелеген оқушылардың әлеуметтік жағдайлары зерттелді. Мектеп қабырғасына қабылданған 1 сынып оқушыларын мектепке бейімделу жағдайын анықтау үшін зерделеу жұмыстары жүргізілді. Биылғы 2022 - 2023 оқу жылында 1 «А» сыныбында 22 оқушы болды. Соның ішінде 8 - і қыз бала, 14 - і ұл бала. Биылғы 2022 - 2023 оқу жылында 1 «Б» сыныбында 21 оқушы болды. Соның ішінде 7 - і қыз бала, 14 - і ұл бала.Бақылау барысында төмендегідей нәтижелер көрініс алды: оқушылар жаңа талаптарға, ортаға, жалпы мектеп қабырғасына әлі толық дерлік бейімделген жоқ, олар үшін жазу дәптерімен, оқулықтағы мәтінмен жұмыс әлі де қиындау, себебі мектепалды даярлық сыныбында талаптар өзгешелеу болған. Сонымен қатар ұстаздарының дауыс ырғағына, сөйлеу мәнеріне әр оқушы әр түрлі үйренісіп келеді.. Дегенмен, оқушылар сабақта өздерін көрсетуге, өз үйренгендерін қайталап айтып беруге құштар.  Жалпы 1«А»,1 «Б» сынып оқушылары мектепте оқуға қызығушылық танытуда. 
1 сынып оқушылары арасында «Керн-Йерасек» әдістемесі жүргізілді.
Осы әдістеме бойынша сыныптар төменгідей нәтиже көрсетті:
1«А» – сынып жетекшісі: Ж.Саметова   
Қорытынды: 1 «А»,1 «Б» сынып оқушылары  жалпы өте белсенді . Атап айтсақ Азатұлы Әмір,Серік Айзере, Қалым Оспан,Дюсебай Әмір,Құсайын Қасым,Қабдаш Дарын,Дастанқызы Алтынай,Ерік Нұрай гипербелсенді қырлары бар.Талғатұлы Ерсұлтан білім алуында ерекше қажілігіне байланысты жұмыс атқару қажет.Сыныптың қарым-қатынасы өте жақсы. Жазу,оқу,сызу,сөздік қорлары жалпы сынып орташа деңгейде.Мектепке бейімделуі қалыпты.
    Бастауыш сыныптан орта буынға өту кейбір оқушыларда көптеген себептерге байланысты әр түрлі мәселелер туындатуы мүмкін (бір мұғалімнің бірнеше мұғаліммен ауысуы, жаңа мұғалімдердің пайда болуы, жаңа пәндер, әр мұғалім өзінің талаптары мен ережелерін қояды, өзге де талаптар және т.б.). Бұл білім деңгейіне, оқушылардың өзіндік психологиялық көңіл-күйіне және тұлғалық қарым-қатынасына әсер етеді. Біздің тарапымыздан жүргізілген психологиялық жұмыс түрі оқушылардың 5-сыныпқа бейімделуі, мектеппен байланысты мазасыздануын анықтауға бағытталды. Оқушылардың мектепке деген мотивациясын, сыныптастарымен, ата-аналарымен қарым-қатынасын және  сабаққа қызығушылық деңгейін  анықтау мақсатында Н.Лусканованың  «Мектептегі мотивация деңгейін анықтау» сауалнамасы жүргізілді.
     2022-2023 жылдың 12-24 қазан аралығында 5-сынып оқушыларымен төмендегідей бағытта жұмыс жүргізілді:
•Оқушылардың сабақта және үзіліс уақытындағы іс-әрекетін бақылау.
•Жағдайлық үрей шкаласы  «Филипстің әдістемесі»
•«Мектепке қарым-қатынасым» сауалнама
•«Н.Г.Лусканова әдістемесі» 
•«Менің сыныбым әдістемесі»
5-сыныптарда барлығы 48 оқушы бар.
5-сынып оқушыларының сабақтарына қатысып, үзіліс уақыттарындағы
іс-әрекеттері бақыланды. Оқушылардың басым бөлігі   өздерін сабақта еркін сезіне біледі, мұғалімдермен қарым-қатынасы жақсы.Орта буын оқушыларының бейімделуіндегі мазасыздану деңгейін анықтау  мақсатында жүргізілген зерттеу жұмысы  (Филипстің “Оқушылардың мектепте мазасыздануын анықтау” тесті)
Оқушылардың психологиялық денсаулығы зерттеу ,агрессия ,мазасыздық, өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалаубарысында тест, сауалнама ретінде алынды 3-9 сыныптар аралығы.
Жүргізілген зерттеу жұмысы нәтижесінде 5-сынып оқушыларының 20%-ның бойынан мазасыздық белгілері анықталды. Бұл оқушылардың бойында көбіне төмендегі факторлар бойынша мазасыздық белгілері байқалады.№ Факторлар 5а,5б. Оқушылардың 80%-ның бойынан мазасыздану белгілері байқалған жоқ. 5-сынып оқушыларымен жүргізілген сауалнама нәтижесінде оқушылардың мектепке деген мотивация деңгейі анықталды. Мотивация деңгейі өте жоғары оқушылар 15%-ды, мотивациясы жоғары оқушылар 36%-ды, мотивация деңгейі орта оқушылар 33%-ды, мотивациясы төмен оқушылар 14%-ды және мотивация деңгейі өте төмен оқушылар 0%-ды көрсетті. - Мектепішілік жалпы мазасыздану – баланың мектеп өміріне енуінің әр түрлі формаларымен байланысты болады. Олар: мұғалімдермен тіл табысу, сабақтардан үлгерімі, оқушының табысты болуына мұғалімдер тарапынан тілектестіктің барлығы, бала табысты болғанда оның қуанышына шын көңілден ортақ болатындардың барлығы және жалпы эмоционалдық күй-жағдайы.
Қортынды:Яғни оқушылардың жаңа ортаға, мұғалімдер мен жаңа пәндерге толық бейімделгендігін көруге болады. Мұғалімдермен қарым-қатынас жасаудағы қорқыныш сезімі-мұғалімдермен қарым-қатынас жасауға қорқатынымен байланысты мәселелер, туындамады мұғалімдердің басым көпшілігімен қарым-қатынас жақсы.Оқушылардың теріс эмоция туғызылған жоқ.Оқушылар тарапынан эмоциялары немесе олақтығымен байланысты жағымсыз эмоционалдық күйзеліс туындаған жоқ.
Қазан айында психикалық денсаулықты сақтау бағдарламасын іске асыру барысында кеңес берілді ,кеңес беру журналына тіркелді.Оқушылардың интеллектуалды дамыту зерттеу. Ерекше білім беруді қажетететін оқушыларды анықталды анықтау барысында сауалнама, тест берілді хаттамасы толтырылды. «Тәуекел тобындағы» оқушылардың жеке ерекшеліктерін зеттеу барысында темперамент типтерін анықталды ,зерттеу қортындысы бойынша хаттама жазылды.Жеке ерекшеліктерінің зерттеу жыл бойына созылады.Үлгерімі төмен оқушылар тұлғасының танымдық сферасын сауалнама ,тренигтар алынды хаттамасы толтырылды.
 ДТЖО-мен, балалар құқығын қорғау жөніндегі инспектор мен, әлеуметтік педагог пен,   медицина қызметкері мен бірлескен жұмыс жүргізілді.
                                                  Мектеп психологы: ЕрболанМөлдір Болатқызы]]>
Педагог-психологтың 2022-2023 оқу жылына арналған жарты жылдық есебі
     Оқу жылының  басында  2022-2023 оқу жылында жылдық ,айлық жоспар құрылды. Жоспар бойынша қыркүйек айында оқушылар туралы мәлімет жинақталып , сыныптың әлеуметтік картасы жасалды мектеп бойынша 416 оқушы бар оның ішінді әлеуметтік санаттағы оқушылар , көп балалы 187,аз қамтылған -13,толық емес отбасы-47 санаттар анықталды. Психологиялық карта жасалды. Мектеп алды даярлық топ оқушыларының тізімдері жинақталып, топ балаларымен танысып ,мектеп ережесіне қалыптасуын және ортамен қарым-қатынасы келген оқушыларға психологиялық карта жасалды.Сыныптың әлеуметтік құрылымын анықтау барысында (социометрия әдістемесі) ұсынылды ,орындау иерзі бойырнша , сұраныс бойынша. Мектепшілік, қолайсыз отбасы есебінде тұрған оқушыларға жылдық жоспар құрылды.Сауалнама, тренигтер,кеңестер берілді. 
  Мектеп табалдырығын жаңадан аттаған 1 а,б сынып оқушыларына қызықты сұрақтар қою арқылы таным процестері зерттелді. Оқушылардың басым бөлігі мектептің оқушылары болғандықтан олармен тіл табысу қиын болған жоқ. Білім беру мекемелеріне жасөспірімдер арасында суицидтік мінез құлықтың алдын-алу жұмыстары бойынша ДТЖО мен бірлескен жылдық жоспар бекітілді. Білім беру мекемелеріне жасөспірімдер арасында суицидтік мінез құлықтың алдын-алу мәселелері бойынша ақпараттық-білім саласы бойынша басылымдарын өңдеу,баспадан шығару.(Буклет,әдістемелік нұсқау, жаднама)
 Жасөспірімдер арасындағы суицидтік мінез- құлыққа тән күйзеліс, жабырқаушылық, өз-өзіне сенімсіздік , өзіндік бағаның төмендігі сияқты қасиеттермен түзету (коррекциялық) жұмысын жасау мақсатында
психологиялық тренингтерді әр сыныппен, мұғалімдермен, ата-аналармен жүргізу.Семинар және әдістемелік –нұсқаулық жиналыстар арқылы баяндалды.Диагностика жұргізілді.Темперамент анықтау тесті, жабығу күйінде жүрген жасөспірімдермен жұмыс «Айзенк сұрақнамасы», «Сіздің отбасыңыздағы орныңыз» проективті әдістеме (А.Ассингер),«Суицид тәуекелінің картасы» әдісі (Л.Б. Шнейдер),«Тал» әдістемесі Л.Н.Пономоренконың тесті, Үрей деңгейін анықтау әдістемесі
/Тейлор шкаласы бойынша/,«Суицидалды адамдарды зерттеу сызбасы»,
«Басса –Даркидің эмоциялық тесті», «Стресске бейімділік деңгейін анықтау» Авторы: Э.Ховард, «Зунг» әдістемесі, Ағартушылық-алдын алу бағыттары «Өмір қымбат сый» тренинг, «Мен өзімді мақтан етемін» тренинг-жаттығу, «Ата-ана тәрбиесі стилінің баланың тұлғалық дамуына әсері» Әдістемелік ұсыныстар Астана 2015ж, Депрессиядан қалай арылуға болады?Қысқаша дәріс Түзетушілік-дамытушылық бағыт, Психологиялық кеңес беру бағыты.
   Оқу-тәрбие жоспар негізінде мектепте 1-ші сынып оқушыларының мектепке бейімделгенін анықтау үшін Қыркүйек айында диагностикалық бағытыбойынша оқушылардың психологиялық – әлеуметтік жеке картасын дайындаудан басталды. Сұраныс бойынша жекелеген оқушылардың әлеуметтік жағдайлары зерттелді. Мектеп қабырғасына қабылданған 1 сынып оқушыларын мектепке бейімделу жағдайын анықтау үшін зерделеу жұмыстары жүргізілді. Биылғы 2022 - 2023 оқу жылында 1 «А» сыныбында 22 оқушы болды. Соның ішінде 8 - і қыз бала, 14 - і ұл бала. Биылғы 2022 - 2023 оқу жылында 1 «Б» сыныбында 21 оқушы болды. Соның ішінде 7 - і қыз бала, 14 - і ұл бала.Бақылау барысында төмендегідей нәтижелер көрініс алды: оқушылар жаңа талаптарға, ортаға, жалпы мектеп қабырғасына әлі толық дерлік бейімделген жоқ, олар үшін жазу дәптерімен, оқулықтағы мәтінмен жұмыс әлі де қиындау, себебі мектепалды даярлық сыныбында талаптар өзгешелеу болған. Сонымен қатар ұстаздарының дауыс ырғағына, сөйлеу мәнеріне әр оқушы әр түрлі үйренісіп келеді.. Дегенмен, оқушылар сабақта өздерін көрсетуге, өз үйренгендерін қайталап айтып беруге құштар.  Жалпы 1«А»,1 «Б» сынып оқушылары мектепте оқуға қызығушылық танытуда. 
1 сынып оқушылары арасында «Керн-Йерасек» әдістемесі жүргізілді.
Осы әдістеме бойынша сыныптар төменгідей нәтиже көрсетті:
1«А» – сынып жетекшісі: Ж.Саметова   
Қорытынды: 1 «А»,1 «Б» сынып оқушылары  жалпы өте белсенді . Атап айтсақ Азатұлы Әмір,Серік Айзере, Қалым Оспан,Дюсебай Әмір,Құсайын Қасым,Қабдаш Дарын,Дастанқызы Алтынай,Ерік Нұрай гипербелсенді қырлары бар.Талғатұлы Ерсұлтан білім алуында ерекше қажілігіне байланысты жұмыс атқару қажет.Сыныптың қарым-қатынасы өте жақсы. Жазу,оқу,сызу,сөздік қорлары жалпы сынып орташа деңгейде.Мектепке бейімделуі қалыпты.
    Бастауыш сыныптан орта буынға өту кейбір оқушыларда көптеген себептерге байланысты әр түрлі мәселелер туындатуы мүмкін (бір мұғалімнің бірнеше мұғаліммен ауысуы, жаңа мұғалімдердің пайда болуы, жаңа пәндер, әр мұғалім өзінің талаптары мен ережелерін қояды, өзге де талаптар және т.б.). Бұл білім деңгейіне, оқушылардың өзіндік психологиялық көңіл-күйіне және тұлғалық қарым-қатынасына әсер етеді. Біздің тарапымыздан жүргізілген психологиялық жұмыс түрі оқушылардың 5-сыныпқа бейімделуі, мектеппен байланысты мазасыздануын анықтауға бағытталды. Оқушылардың мектепке деген мотивациясын, сыныптастарымен, ата-аналарымен қарым-қатынасын және  сабаққа қызығушылық деңгейін  анықтау мақсатында Н.Лусканованың  «Мектептегі мотивация деңгейін анықтау» сауалнамасы жүргізілді.
     2022-2023 жылдың 12-24 қазан аралығында 5-сынып оқушыларымен төмендегідей бағытта жұмыс жүргізілді:
•Оқушылардың сабақта және үзіліс уақытындағы іс-әрекетін бақылау.
•Жағдайлық үрей шкаласы  «Филипстің әдістемесі»
•«Мектепке қарым-қатынасым» сауалнама
•«Н.Г.Лусканова әдістемесі» 
•«Менің сыныбым әдістемесі»
5-сыныптарда барлығы 48 оқушы бар.
5-сынып оқушыларының сабақтарына қатысып, үзіліс уақыттарындағы
іс-әрекеттері бақыланды. Оқушылардың басым бөлігі   өздерін сабақта еркін сезіне біледі, мұғалімдермен қарым-қатынасы жақсы.Орта буын оқушыларының бейімделуіндегі мазасыздану деңгейін анықтау  мақсатында жүргізілген зерттеу жұмысы  (Филипстің “Оқушылардың мектепте мазасыздануын анықтау” тесті)
Оқушылардың психологиялық денсаулығы зерттеу ,агрессия ,мазасыздық, өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалаубарысында тест, сауалнама ретінде алынды 3-9 сыныптар аралығы.
Жүргізілген зерттеу жұмысы нәтижесінде 5-сынып оқушыларының 20%-ның бойынан мазасыздық белгілері анықталды. Бұл оқушылардың бойында көбіне төмендегі факторлар бойынша мазасыздық белгілері байқалады.№ Факторлар 5а,5б. Оқушылардың 80%-ның бойынан мазасыздану белгілері байқалған жоқ. 5-сынып оқушыларымен жүргізілген сауалнама нәтижесінде оқушылардың мектепке деген мотивация деңгейі анықталды. Мотивация деңгейі өте жоғары оқушылар 15%-ды, мотивациясы жоғары оқушылар 36%-ды, мотивация деңгейі орта оқушылар 33%-ды, мотивациясы төмен оқушылар 14%-ды және мотивация деңгейі өте төмен оқушылар 0%-ды көрсетті. - Мектепішілік жалпы мазасыздану – баланың мектеп өміріне енуінің әр түрлі формаларымен байланысты болады. Олар: мұғалімдермен тіл табысу, сабақтардан үлгерімі, оқушының табысты болуына мұғалімдер тарапынан тілектестіктің барлығы, бала табысты болғанда оның қуанышына шын көңілден ортақ болатындардың барлығы және жалпы эмоционалдық күй-жағдайы.
Қортынды:Яғни оқушылардың жаңа ортаға, мұғалімдер мен жаңа пәндерге толық бейімделгендігін көруге болады. Мұғалімдермен қарым-қатынас жасаудағы қорқыныш сезімі-мұғалімдермен қарым-қатынас жасауға қорқатынымен байланысты мәселелер, туындамады мұғалімдердің басым көпшілігімен қарым-қатынас жақсы.Оқушылардың теріс эмоция туғызылған жоқ.Оқушылар тарапынан эмоциялары немесе олақтығымен байланысты жағымсыз эмоционалдық күйзеліс туындаған жоқ.
Қазан айында психикалық денсаулықты сақтау бағдарламасын іске асыру барысында кеңес берілді ,кеңес беру журналына тіркелді.Оқушылардың интеллектуалды дамыту зерттеу. Ерекше білім беруді қажетететін оқушыларды анықталды анықтау барысында сауалнама, тест берілді хаттамасы толтырылды. «Тәуекел тобындағы» оқушылардың жеке ерекшеліктерін зеттеу барысында темперамент типтерін анықталды ,зерттеу қортындысы бойынша хаттама жазылды.Жеке ерекшеліктерінің зерттеу жыл бойына созылады.Үлгерімі төмен оқушылар тұлғасының танымдық сферасын сауалнама ,тренигтар алынды хаттамасы толтырылды.
 ДТЖО-мен, балалар құқығын қорғау жөніндегі инспектор мен, әлеуметтік педагог пен,   медицина қызметкері мен бірлескен жұмыс жүргізілді.
                                                  Мектеп психологы: ЕрболанМөлдір Болатқызы]]>
admin Mon, 13 Mar 2023 00:02:39 +0600
5-10 сынптар аралығында ойын жаттығулар https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/175-5-10-synptar-aralyynda-ojyn-zhattyular.html https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/175-5-10-synptar-aralyynda-ojyn-zhattyular.html 1. «Балық аулау»
Мақсаты: балаларға керек дыбысы бар сөздерді таңдауды үйрету, дыбыстық талдау дағдыларын бекіту. 
Ойын барысы. Балаларға нұсқау беріледі: «Қ» дыбысы (немесе кез келген басқа дыбыс) бар сөздерді аулау». Бала «балық аулайтын қармақтың» ұшындағы магниті бар таяқшаны алып, қағаз қыстырғыштары бар қажетті суреттерді «аулай» бастайды. «Қармаққа түскен балықты» бала басқа балаларға көрсетеді, олар қол шапалақтау арқылы дұрыс таңдауды білдіреді. Ойыншылардың саны: бір немесе бірнеше оқушы. 
2. «Теледидар»
Мақсаты: оқушылардың сөйлеу әрекетінде дыбыстық талдау мен жинақтауды дамыту және жетілдіру. Дисграфияның алдын алу. Оқу дағдыларын дамыту. 
Ойын барысы. Сөз теледидар экранында жасырылады. Тақтада немесе жиынтық кенепте орналастырылған сөздің әрбір әрпінің үстіне суреттер жапсырылады. Бала суреттер арқылы берілген сөздердің алғашқы әріптері арқылы жасырылған сөзді табуы керек. Бала  сөзді дұрыс құрастырған кезде, теледидар экранында жасырылған сөз ашылады. 
Мысалы: жасырылған сөз – АСПАН
Суреттерде: аю, сағат, піл, арыстан, нан
Ойыншылардың саны: бір немесе бірнеше оқушы. 
3. «Жануарларды орналастыр»
Мақсаты: балаларға оппозициялық дыбыстарды ажыратуды үйрету, фонематикалық есту қабілетін дамыту. 
Ойын барысы. Терезелері бар үй тұр. Төбесінде әріп жазылған. Үйдің жанында   жан-жануарлар мен құстардың суреттері орналастырылған. Балалар сөз құрамында үй төбесіндегі әріпке сәйкес келетін дыбысы бар жануарлар атауы жазылған суреттерді таңдап, оларды терезеле ойықтарына орналастыруы керек. 
Мысалы: Қ және А әріптері бар үйлер. 
Келесі суреттер орналастырылған: қасқыр, бақа, құтан, тауық, ит, аю, тышқан, тауық, мысық, күшік. Оқушы барлық сөздерді дыбыстап айтуы керек.  
Ойыншылар саны: 1-2 оқушы 
4. «Сөздер тізбегі» 
Мақсаты: дыбыстарды саралап анық айтуды үйрету, сөздерге дыбыстық талдау жасау дағдыларын дамыту. 
Ойын барысы. Сурет орналастырылады, оған тізбектеліп алдыңғы сөз аяқталатын дыбыстан келесі сөз басталатындай суреттер тізбегі құрастырылады.  
Ойыншылардың саны: бір адам немесе бірнеше оқушы 
5. «Гүлді құрастыр» 
Мақсаты: оппозициялық дыбыстарды (қатаң-ұяң дыбыстарды) ажырата білуді үйрету, оқушылардың фонематикалық есту және аналитикалық-синтетикалық сөйлеу әрекетін дамыту. 
Ойын барысы. Үстелде гүл «табаны» жатыр. Онда белгілі бір әріп жазылған, мысалы, «С». Жақын жерде «гүл күлте жапырақшалары» орналасқан, оларда [с], [з], [ш], [ц] әріптері бар суреттер салынған. Бала суреттері бар осы «гүл жапырақшаларының» арасынан [с] дыбысы бар суреттерді таңдап алуы керек. Ойыншылар саны – 1-3 оқушы. ]]>
1. «Балық аулау»
Мақсаты: балаларға керек дыбысы бар сөздерді таңдауды үйрету, дыбыстық талдау дағдыларын бекіту. 
Ойын барысы. Балаларға нұсқау беріледі: «Қ» дыбысы (немесе кез келген басқа дыбыс) бар сөздерді аулау». Бала «балық аулайтын қармақтың» ұшындағы магниті бар таяқшаны алып, қағаз қыстырғыштары бар қажетті суреттерді «аулай» бастайды. «Қармаққа түскен балықты» бала басқа балаларға көрсетеді, олар қол шапалақтау арқылы дұрыс таңдауды білдіреді. Ойыншылардың саны: бір немесе бірнеше оқушы. 
2. «Теледидар»
Мақсаты: оқушылардың сөйлеу әрекетінде дыбыстық талдау мен жинақтауды дамыту және жетілдіру. Дисграфияның алдын алу. Оқу дағдыларын дамыту. 
Ойын барысы. Сөз теледидар экранында жасырылады. Тақтада немесе жиынтық кенепте орналастырылған сөздің әрбір әрпінің үстіне суреттер жапсырылады. Бала суреттер арқылы берілген сөздердің алғашқы әріптері арқылы жасырылған сөзді табуы керек. Бала  сөзді дұрыс құрастырған кезде, теледидар экранында жасырылған сөз ашылады. 
Мысалы: жасырылған сөз – АСПАН
Суреттерде: аю, сағат, піл, арыстан, нан
Ойыншылардың саны: бір немесе бірнеше оқушы. 
3. «Жануарларды орналастыр»
Мақсаты: балаларға оппозициялық дыбыстарды ажыратуды үйрету, фонематикалық есту қабілетін дамыту. 
Ойын барысы. Терезелері бар үй тұр. Төбесінде әріп жазылған. Үйдің жанында   жан-жануарлар мен құстардың суреттері орналастырылған. Балалар сөз құрамында үй төбесіндегі әріпке сәйкес келетін дыбысы бар жануарлар атауы жазылған суреттерді таңдап, оларды терезеле ойықтарына орналастыруы керек. 
Мысалы: Қ және А әріптері бар үйлер. 
Келесі суреттер орналастырылған: қасқыр, бақа, құтан, тауық, ит, аю, тышқан, тауық, мысық, күшік. Оқушы барлық сөздерді дыбыстап айтуы керек.  
Ойыншылар саны: 1-2 оқушы 
4. «Сөздер тізбегі» 
Мақсаты: дыбыстарды саралап анық айтуды үйрету, сөздерге дыбыстық талдау жасау дағдыларын дамыту. 
Ойын барысы. Сурет орналастырылады, оған тізбектеліп алдыңғы сөз аяқталатын дыбыстан келесі сөз басталатындай суреттер тізбегі құрастырылады.  
Ойыншылардың саны: бір адам немесе бірнеше оқушы 
5. «Гүлді құрастыр» 
Мақсаты: оппозициялық дыбыстарды (қатаң-ұяң дыбыстарды) ажырата білуді үйрету, оқушылардың фонематикалық есту және аналитикалық-синтетикалық сөйлеу әрекетін дамыту. 
Ойын барысы. Үстелде гүл «табаны» жатыр. Онда белгілі бір әріп жазылған, мысалы, «С». Жақын жерде «гүл күлте жапырақшалары» орналасқан, оларда [с], [з], [ш], [ц] әріптері бар суреттер салынған. Бала суреттері бар осы «гүл жапырақшаларының» арасынан [с] дыбысы бар суреттерді таңдап алуы керек. Ойыншылар саны – 1-3 оқушы. ]]>
admin Sun, 12 Mar 2023 23:59:38 +0600
Мектеп ұстаздарымен қарым-қатынасты нығайту трениг https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/174-mektep-stazdarymen-arym-atynasty-nyajtu-trenig.html https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/174-mektep-stazdarymen-arym-atynasty-nyajtu-trenig.html
Мақсаты: ұстаздар арасында жағымды қарым-қатынас орнату, көңіл -күйді көтеру, өзін-өзі қосымша тануға,бірін-бірі жақсы түсінісуге ықпал жасау, баулу.
Жоспары:
  1. Медитация.
  2. Сәлемдесу. «Бумба – Юмба» жаттығу.
  3. Арт-терапиялық жаттығу «Менің отбасым гүлдер бейнесінде» сурет салу.
  4. «Өзін-өзі тексеру» жаттығуы .
  5. «Майшам» жаттығуы.
         Тренинг  барысында: 
         1.«Медитация» жаттығуы 5 минут.
Таспаға жазылған релаксациялық музыка койылады.  Тренингке   қатысушылар көздерін  жұмып берілген  нұсқаумен  медитациямен жұмыс  жасайды. 
          2.Сәлемдесу. «Бумба – Юмба» жаттығуы.
          Мақсаты: ұстаздар арасында жағымды қарым-қатынас орнату.
Біз барлығымыз Бумба-Юмба тайпасына ұсталып қалдық деп елестетейік. Олардың қағидасы: «Тайпаға қабылданғыларың келсе – қасыңдағы адаммен мұрын түйістіріп, соңынан арқа сүйкеп амандасу керек.»
          3.Арт-терапиялық жаттығу «Менің отбасым гүлдер бейнесінде» 15 минут.
Мақсаты: педагогтарды   бір-бірімен  жақын таныстыру. Психологтың нұсқауымен әр қатысушы берілген   А3 форматтағы  қағазға отбасын гүлдер  формасында  салып түсіруі   керек. Бұл  жаттығу қатысушыларды  өзара  жақын   таныстырып, бір–біріне  деген оң көзқарастың тууына  ықпал  жасайды. 
4.«Өзін-өзі тексеру» жатығуы. 
Мақсаты: Өзі туралы, өзінің қоғамда алатын орны туралы өз ойын дамыту; жеке позициясын түсіну.
Әрбір қатысушы бір парақ қағаз алады және оны төрт бөлікке бүктейді.
4. «Майшам» жаттығуы.
    Біздің тренингіміз аяқталуға жақын. Ал қазір мен майшамды жағамын. Барлығымыз бір-бірімізбен бірігіп жұмыс жасағанымыз үшін бір жылы сөз айтып май шамды беріп отырамыз.
   Қоштасуға майшамды алған себебім, ол айналасына жарық шашады, жарық деген әрқашанда жақсы нәрсе, сондықтан да күндеріңіз ашық, жарқын болсын деген тілек білдіремін. Алдағы уақытта барлығымыз бір адамдай ұйымшыл болып қызмет атқарайық!
Қорытынды: психолог     топ   мүшелерімен кері  байланыс  орнатып бүгінгі өткен  тренингтен алған әсерлерімен бөлісті.  Әрбір   қатысушыға  тренингке  белсене   қатысқаны  үшін алғыс айтып, бір- біріне деген  жылы лебіздерімен қоштасты.
]]>

Мақсаты: ұстаздар арасында жағымды қарым-қатынас орнату, көңіл -күйді көтеру, өзін-өзі қосымша тануға,бірін-бірі жақсы түсінісуге ықпал жасау, баулу.
Жоспары:
  1. Медитация.
  2. Сәлемдесу. «Бумба – Юмба» жаттығу.
  3. Арт-терапиялық жаттығу «Менің отбасым гүлдер бейнесінде» сурет салу.
  4. «Өзін-өзі тексеру» жаттығуы .
  5. «Майшам» жаттығуы.
         Тренинг  барысында: 
         1.«Медитация» жаттығуы 5 минут.
Таспаға жазылған релаксациялық музыка койылады.  Тренингке   қатысушылар көздерін  жұмып берілген  нұсқаумен  медитациямен жұмыс  жасайды. 
          2.Сәлемдесу. «Бумба – Юмба» жаттығуы.
          Мақсаты: ұстаздар арасында жағымды қарым-қатынас орнату.
Біз барлығымыз Бумба-Юмба тайпасына ұсталып қалдық деп елестетейік. Олардың қағидасы: «Тайпаға қабылданғыларың келсе – қасыңдағы адаммен мұрын түйістіріп, соңынан арқа сүйкеп амандасу керек.»
          3.Арт-терапиялық жаттығу «Менің отбасым гүлдер бейнесінде» 15 минут.
Мақсаты: педагогтарды   бір-бірімен  жақын таныстыру. Психологтың нұсқауымен әр қатысушы берілген   А3 форматтағы  қағазға отбасын гүлдер  формасында  салып түсіруі   керек. Бұл  жаттығу қатысушыларды  өзара  жақын   таныстырып, бір–біріне  деген оң көзқарастың тууына  ықпал  жасайды. 
4.«Өзін-өзі тексеру» жатығуы. 
Мақсаты: Өзі туралы, өзінің қоғамда алатын орны туралы өз ойын дамыту; жеке позициясын түсіну.
Әрбір қатысушы бір парақ қағаз алады және оны төрт бөлікке бүктейді.
4. «Майшам» жаттығуы.
    Біздің тренингіміз аяқталуға жақын. Ал қазір мен майшамды жағамын. Барлығымыз бір-бірімізбен бірігіп жұмыс жасағанымыз үшін бір жылы сөз айтып май шамды беріп отырамыз.
   Қоштасуға майшамды алған себебім, ол айналасына жарық шашады, жарық деген әрқашанда жақсы нәрсе, сондықтан да күндеріңіз ашық, жарқын болсын деген тілек білдіремін. Алдағы уақытта барлығымыз бір адамдай ұйымшыл болып қызмет атқарайық!
Қорытынды: психолог     топ   мүшелерімен кері  байланыс  орнатып бүгінгі өткен  тренингтен алған әсерлерімен бөлісті.  Әрбір   қатысушыға  тренингке  белсене   қатысқаны  үшін алғыс айтып, бір- біріне деген  жылы лебіздерімен қоштасты.
]]>
admin Sun, 12 Mar 2023 23:53:33 +0600
Ерболан Мөлдір Болатқызы https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-ytary-men-mndetter/150-erbolan-mldr-bolatyzy.html https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-ytary-men-mndetter/150-erbolan-mldr-bolatyzy.html       мектепке дейінгі жастағы балалардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге бағытталған қызметті жүзеге асырады;
      баланың дамуы мен мінез-құлқындағы проблемаларды анықтайды. психикалық, эмоционалдық-коммуникативтік және тұлғалық даму деңгейі мен ерекшеліктеріне психологиялық диагностика жүргізеді, психологиялық қорытынды жасайды;
      мектепке дейінгі жастағы балалар тұлғасының дамуына кедергі келтіретін факторларды анықтайды, әртүрлі психологиялық (психопрофилактикалық, дамытушылық және консультациялық) көмек көрсетеді;
      қажет болған жағдайда ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және балаларға арналған, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар жеке дамыту бағдарламаларын, сондай-ақ оны педагог-ассистент іске асыру үшін балалардағы проблемалық мінез-құлықты жеңу жөніндегі бағдарламаларды жасайды, оларды жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары түрінде іске асырады;
      мектепке дейінгі жастағы шығармашылықпен дарынды балаларға психологиялық қолдау көрсетеді, олардың дамуына, шығармашылық қабілеттерін ашуға ықпал етеді;
      ата-аналарға, тәрбиешілерге және педагогтарға консультациялық көмек көрсетеді;
      белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жөніндегі жұмысқа қатысады;
      кәсіби құзыреттілікті арттырады, мектеп жасына дейінгі балалармен психологиялық жұмыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады;
      балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді;
      еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды.

      39. Білуге тиіс:

      Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" заңдары және Қазақстан Республикасының Білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілері;
      жалпы психология, педагогикалық психология және жалпы педагогика, тұлға психологиясы және дифференциалды психология, балалар және жас психологиясы, әлеуметтік психология, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, патопсихология, психосоматика;
      педагогикалық этиканың нормалары;
      арнайы мектепке дейінгі педагогика, психотерапия, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздері;
      белсенді оқыту әдістері, қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық тренингі;
      ата-аналарға арналған жеке және топтық кәсіби кеңес берудің заманауи әдістері, баланың дамуындағы бұзылыстарды диагностикалау және түзету;
      еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар.

      40. Біліктілікке қойылатын талаптар:

      "Психология" бағыты бойынша "Педагогика және психология" бейіні бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білімі немесе "Психология" бейіні бойынша педагогикалық қайта даярлауды, медициналық білімін растайтын құжат, жұмыс өтіліне талап қойылмайды;
      және (немесе) біліктілігінің орта және жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 4 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 5 жыл;
      және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде педагог-шебер үшін мамандығы бойынша жұмыс өтілі – 5 жыл.

      41. Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

      1) "педагог":
      педагог-психологқа қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
      заманауи психологиялық әдістерді қолданыңыз;
      мектеп жасына дейінгі балалармен диагностикалық, түзету жұмыстарын жүргізу, эмоционалдық саулықты, балалардың тиімді дамуын қамтамасыз ету;
      білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;
      педагогикалық ұжым мен ата-аналарға психологиялық білім беруді жүзеге асыру;
      2) "педагог – модератор":
      "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
      жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен жұмыс жүргізу;
      балалармен, педагогтармен, ата-аналармен проблемалық (стандартты емес) жағдайларда жұмысты ұйымдастыру;
      ересектердің балалармен қарым-қатынасын қамтамасыз ету және реттеу;
      әлеуметтік бейімделудің белсенді әдістерін қолдану;
      ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
      3) "педагог – сарапшы":
      біліктілікке сәйкес келуі тиіс: "педагог-модератор", сондай-ақ:
      әртүрлі профильдер мен мақсаттардағы психологиялық диагностиканы жүргізу, балалармен жеке жұмыс жүргізу;
      шығармашылық топты басқару, психологиялық–педагогикалық қызметтің өзекті мәселелері бойынша конференцияларға, семинарларға қатысу;
      мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық қолдау бойынша ұсыныстар әзірлеу;
      тәлімгерлікті жүзеге асыру және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын айқындау, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау;
      4) "педагог-зерттеуші":
      "педагог-сарапшы" біліктілігіне, сондай-ақ:
      психологиялық тексеру және диагностика деректерін ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасау бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаларды дербес әзірлеу, психологиялық қорытынды жасау және түзету жұмыстарын жүргізу;
      әдістемелік құралдар, оқу-әдістемелік кешендер әзірлеу;
      психологиялық-педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың инновациялық тәжірибесін енгізу;
      мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру бойынша педагогтерге көмек көрсету;
      аудан, қала деңгейінде психологиялық - педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын айқындау, облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде тәжірибені жинақтау;
      5) "педагог-шебер":
      "педагог-зерттеуші" біліктілігіне, сондай-ақ:
      облыстық оқу-әдістемелік кеңесте және республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлдау алған, шығарылған оқу-әдістемелік құралдардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (тең авторы) немесе авторлық бағдарламасы болуы тиіс;
      тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау, білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіби конкурстардың қатысушысы болу.]]>
      мектепке дейінгі жастағы балалардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге бағытталған қызметті жүзеге асырады;
      баланың дамуы мен мінез-құлқындағы проблемаларды анықтайды. психикалық, эмоционалдық-коммуникативтік және тұлғалық даму деңгейі мен ерекшеліктеріне психологиялық диагностика жүргізеді, психологиялық қорытынды жасайды;
      мектепке дейінгі жастағы балалар тұлғасының дамуына кедергі келтіретін факторларды анықтайды, әртүрлі психологиялық (психопрофилактикалық, дамытушылық және консультациялық) көмек көрсетеді;
      қажет болған жағдайда ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және балаларға арналған, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар жеке дамыту бағдарламаларын, сондай-ақ оны педагог-ассистент іске асыру үшін балалардағы проблемалық мінез-құлықты жеңу жөніндегі бағдарламаларды жасайды, оларды жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары түрінде іске асырады;
      мектепке дейінгі жастағы шығармашылықпен дарынды балаларға психологиялық қолдау көрсетеді, олардың дамуына, шығармашылық қабілеттерін ашуға ықпал етеді;
      ата-аналарға, тәрбиешілерге және педагогтарға консультациялық көмек көрсетеді;
      белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жөніндегі жұмысқа қатысады;
      кәсіби құзыреттілікті арттырады, мектеп жасына дейінгі балалармен психологиялық жұмыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады;
      балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді;
      еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды.

      39. Білуге тиіс:

      Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" заңдары және Қазақстан Республикасының Білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілері;
      жалпы психология, педагогикалық психология және жалпы педагогика, тұлға психологиясы және дифференциалды психология, балалар және жас психологиясы, әлеуметтік психология, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, патопсихология, психосоматика;
      педагогикалық этиканың нормалары;
      арнайы мектепке дейінгі педагогика, психотерапия, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздері;
      белсенді оқыту әдістері, қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық тренингі;
      ата-аналарға арналған жеке және топтық кәсіби кеңес берудің заманауи әдістері, баланың дамуындағы бұзылыстарды диагностикалау және түзету;
      еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар.

      40. Біліктілікке қойылатын талаптар:

      "Психология" бағыты бойынша "Педагогика және психология" бейіні бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білімі немесе "Психология" бейіні бойынша педагогикалық қайта даярлауды, медициналық білімін растайтын құжат, жұмыс өтіліне талап қойылмайды;
      және (немесе) біліктілігінің орта және жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 4 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 5 жыл;
      және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде педагог-шебер үшін мамандығы бойынша жұмыс өтілі – 5 жыл.

      41. Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

      1) "педагог":
      педагог-психологқа қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
      заманауи психологиялық әдістерді қолданыңыз;
      мектеп жасына дейінгі балалармен диагностикалық, түзету жұмыстарын жүргізу, эмоционалдық саулықты, балалардың тиімді дамуын қамтамасыз ету;
      білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;
      педагогикалық ұжым мен ата-аналарға психологиялық білім беруді жүзеге асыру;
      2) "педагог – модератор":
      "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
      жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен жұмыс жүргізу;
      балалармен, педагогтармен, ата-аналармен проблемалық (стандартты емес) жағдайларда жұмысты ұйымдастыру;
      ересектердің балалармен қарым-қатынасын қамтамасыз ету және реттеу;
      әлеуметтік бейімделудің белсенді әдістерін қолдану;
      ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
      3) "педагог – сарапшы":
      біліктілікке сәйкес келуі тиіс: "педагог-модератор", сондай-ақ:
      әртүрлі профильдер мен мақсаттардағы психологиялық диагностиканы жүргізу, балалармен жеке жұмыс жүргізу;
      шығармашылық топты басқару, психологиялық–педагогикалық қызметтің өзекті мәселелері бойынша конференцияларға, семинарларға қатысу;
      мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық қолдау бойынша ұсыныстар әзірлеу;
      тәлімгерлікті жүзеге асыру және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын айқындау, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау;
      4) "педагог-зерттеуші":
      "педагог-сарапшы" біліктілігіне, сондай-ақ:
      психологиялық тексеру және диагностика деректерін ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасау бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаларды дербес әзірлеу, психологиялық қорытынды жасау және түзету жұмыстарын жүргізу;
      әдістемелік құралдар, оқу-әдістемелік кешендер әзірлеу;
      психологиялық-педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың инновациялық тәжірибесін енгізу;
      мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру бойынша педагогтерге көмек көрсету;
      аудан, қала деңгейінде психологиялық - педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын айқындау, облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде тәжірибені жинақтау;
      5) "педагог-шебер":
      "педагог-зерттеуші" біліктілігіне, сондай-ақ:
      облыстық оқу-әдістемелік кеңесте және республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлдау алған, шығарылған оқу-әдістемелік құралдардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (тең авторы) немесе авторлық бағдарламасы болуы тиіс;
      тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау, білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіби конкурстардың қатысушысы болу.]]>
admin Sun, 12 Mar 2023 17:50:22 +0600
Оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалану мақсатында қысқы ойындардан мектепішілік жарыс өтті. Өткізген дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері А.Еркебаев, А.Өнерханов https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/11-oushylardy-bos-uaytyn-timd-paydalanu-masatynda-ysy-oyyndardan-mektepshlk-zharys-tt-tkzgen-dene-shynytyru-pnn-malmder-aerkebaev-anerhanov.html https://alakol-mynbaiuly.mektebi.kz/psiholog-bryshy/11-oushylardy-bos-uaytyn-timd-paydalanu-masatynda-ysy-oyyndardan-mektepshlk-zharys-tt-tkzgen-dene-shynytyru-pnn-malmder-aerkebaev-anerhanov.html Оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалану мақсатында қысқы ойындардан мектепішілік жарыс өтті. Өткізген дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері А.Еркебаев, А.Өнерханов
 
Оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалану мақсатында қысқы ойындардан мектепішілік жарыс өтті. Өткізген дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері А.Еркебаев, А.Өнерханов
 
Оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалану мақсатында қысқы ойындардан мектепішілік жарыс өтті. Өткізген дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері А.Еркебаев, А.Өнерханов
 
Оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалану мақсатында қысқы ойындардан мектепішілік жарыс өтті. Өткізген дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері А.Еркебаев, А.Өнерханов
 
Оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалану мақсатында қысқы ойындардан мектепішілік жарыс өтті. Өткізген дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері А.Еркебаев, А.Өнерханов
 
Оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалану мақсатында қысқы ойындардан мектепішілік жарыс өтті. Өткізген дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері А.Еркебаев, А.Өнерханов
 
Оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалану мақсатында қысқы ойындардан мектепішілік жарыс өтті. Өткізген дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері А.Еркебаев, А.Өнерханов
]]>

 

]]>
admin Mon, 15 Jan 2018 01:36:59 +0600